Být viděn a být aktivní

Pokud zapneme internet, co jsou první tři stránky, na které vlezeme? Kontrolujeme emaily, vyhledáváme si něco na Googlu, nebo si prohlížíme Facebook. Je to tak, jsou lidí, co to mají jinak a aplikace nám pomáhají k tomu, abychom byli stále v obraze a nemuseli nic kontrolovat, takže jsou tak laskavé a upozorňují nás, pokud se na našich účtech děje nějaký pohyb. No nejsou hodné?

dvě dívky ve skoku
Aplikace to nedělají pro nás

Pokud jsme na něco upozorněni a na mobilu nám něco bliká, nebo kuňkáje mnohem větší šance, že si to hned přečteme a budeme na to reagovat, aby na to mohl reagovat jiný člověk a zase se to dostalo k nám v nekonečném kruhu. A zde přicházíte na řadu vy, vymanit se z tohoto světa odpovídání a reagování je opravdu velice těžké, ale každá firma to může využít jako propagaci. Aplikace chtějí být využívány a my chceme, aby se lidé zajímali o informace o naší společnosti, což se dá krásně spojit a všichni budou šťastní, aplikace budou upozorňovat, lidi reagovat a informace o firmě se budou šířit do povědomí.

aplikace na iPhone
Aktivita je základním kamenem úspěchu

Facebooku funguje přibližně tak, že pokud zaplatíte, bude se vaše reklama zobrazovat v určitém algoritmu času, různým lidem. Pokud máte účet a ten bude aktivní, a to čím víc, tím líp, budou na něj lidé klikat a čím více lidé klikají, tím je stránka lukrativnější a tím více se lidem zobrazuje i bez toho, abyste si platili reklamu. Pokud stránka žije, Facebook ji sám nabízí různým lidem s podobnými zájmy, přátelům přátel, náhodným lidem s náhodnou podobností, prostě informace letí a je veliká šance, že se bude šířit mezi vaší cílovou skupinou.

žena ve virtuálním světě
Účet

Pokud využíváte internetový profil pro svou firmu, navažte ho určitě na internetové stránky, internetový obchod a další aplikace, kde je lidé pohybují. Ukažte, jak jste aktivní, propagujte své výrobky. Pořádejte akce, dávejte dotazníky, hrajte hry. Lidé se rádi baví, takže pokud je zabavíte a získáte jejich pozornost, máte napůl vyhráno.