Trampolína 305 cm pro dobrou náladu

Trampolína je jeden z nejzajímavějších vynálezů moderní doby. Přináší nám radost a potěšení a má pochopitelně i příznivý dopad na naše zdraví.

Čím je toto nářadí prospěšné

Na trampolíně můžete cvičit po celý rok, nezávisle na počasí, existují i menší průměry odrazových ploch, které se hodí i do interiéru. Cvičení není nutné provádět v řádu hodin každý den, stačí jen několik minut. I pouhá čtvrthodinka obden vám může významně zvýšit kondici a přispět k lepšímu zdravotnímu stavu.siluety čtyř skákajících postav.jpg
Kosmonauti, kteří se vrátili z vesmírného programu, zvláště při dlouhodobých pobytech na oběžné dráze kolem Země, musí podstoupit náročnou regenerační kúru. Ta zahrnuje i skákání na trampolínách, které obnovuje kostní dřeň. Zároveň při tomto pohybu procvičují většinu svalstva, které v beztížném stavu ochabovalo.
Stres je novodobým strašákem a o jeho dopadu na lidský organismus se mnozí z nás již přesvědčili. Dnes není tak snadné mu čelit, ve srovnání s poklidnější dobou před třiceti lety. Máme však k dispozici technické pomůcky a více možností, jak pravidelně sportovat. Přispívá k tomu např. hustá síť cyklostezek a cenově dostupná horská a treková kola. Dobrou službu nám prokáže také trampolína, při skákání se totiž velmi rychle uvolňují endorfiny a zároveň se potlačuje vyplavování stresových hormonů. Tento druh pohybu je vhodný pro každého bez rozdílu věku, dokonce i pro osoby s nadváhou, kteří dopady na pružnou podložku šetří klouby a páteř.dvě skákající dívky na pláži.jpg
Zdravé hubnutí – je výraz, který slýcháváme poměrně často z mnoha různých reklam na výživové doplňky. Není však nutné se dopovat vitamíny a utrácet vysoké sumy za podpůrné prostředky ke ztrátě hmotnosti. Stačí zařadit do stravy více zeleniny, ovoce, celozrnných obilovin, luštěnin a zdravých tuků a více se hýbat. Pohyb na trampolíně 305 cm Goodjump je zároveň zábavný, nebude vás nudit a budete jej provádět s dobrým pocitem, že děláte něco prospěšného.